2007-11-09

GALET TRÖTT!

Hade massor av idéer om vad jag skulle blogga om när jag satt på tåget hem från Stockholm ikväll men måste ha tappat dom i Lingbo eller så.

Nerfärden gick väldigt lätt även om jag knappt var vaken. Hade ju sällskap av Jon till Ockelbo och sen letade jag upp pappa. Då jag satte mig bredvis honom tittade han ut och frågade om jag klivit på där... korkat! Varför skulle jag göra det liksom?
När jag klev på X2000 i Gävle var ju Gunilla redan på det tåget.
Har shoppat solisar för galet mycket pengar idag. Får nästan lite dåligt samvete när man tänker på hur mycket det kostar... Men jag måste ju köpa ett visst antal så det är ju bara så.
Hemresan gick grymt segt, hade enbart min mp3 som sällskap. Har alldeles grymt bra musiksmak jag!

Fan vad jag önskar att jag inte skulle upp och jobba i morgon. Behöver SOVA!!

Inga kommentarer: