2011-10-09

Cheek to cheek!

Såhär har vi myst i soffan idag! Jag och lilleman:) Inte bara myst, för jag tog mig faktiskt en promenad till Ica i kylan också, duktig som jag är ;) Tack gode gud för att jag inte mådde som söndagen för två veckor sen! Fast det kanske inte gud har så mycket att göra med egentligen, det beror nog snarare på mängden och valet av alkoholhaltiga drycker. Mår helt enkelt bäst om jag håller mig till sprit/drinkar.

Anyway, hade en mycket trevlig kväll igår. Både på förfesten hos Amanda och på Tuppens. Ni får hålla till godo med två dåliga mobilbilder. Mycket folk var det ute på! Kul!


Blev till att åka taxi hem, fy vad dyrt det är! Men jag kom ju inte hem på nåt annat vis, alla mina vänner skulle ju åt ett helt annat håll än mig. Kallt som attans var det att vänta på den också, riktigt kyliga vindar.

Trodde i min enfald att en liten crush gått över, det hade den inte...

Nu ska jag kolla på nåt till avsnitt av Happy endings, såg första avsnittet tidigare idag.

Inga kommentarer: