2012-04-08

PÅSK!

Skönt med lite långledigt nu. Känns som det behövdes. Har städat och donat lite hemma, käkat hos mamma och pappa både i fredags och idag.
Igår framåt kvällen skjutsade pappa ner mig till Bollnäs där jag tog bussen mot Alfta. Hann åka från station till Mamma mos när bussjäveln gick sönder. Generatorremmen hade gått av, vad nu det betyder. Stod still bra länge innan vi åkte för att byta buss vid Volvo. Men sen tog det en stund innan det blev fart på den bussen med... Så jag kom fram typ 45 minuter senare än jag skulle tror jag :( Jaja, hann väl få i mig tillräckligt ändå ;) Trevlig förfest hos Amanda och Joel, med massa sköna typer!
Senare bar det av till Palladium för att lyssna på Engmans kapell! Lyckades ju norpa åt mig en av singlarna dom slängde ut jag!
Hade allt som allt en mycket trevlig och rolig kväll!! Välbehövligt!

Åkte nattbussen hem, och det var fan inte mysigt att gå hem ensam i -8 grader i mörkret med klackskor. Tog vägen över Lundnäs och det gjorde fan skitont i fötterna när jag kom till åkern och fårhagen. Var ju fruset så det var alldeles knöligt att gå, har ont i fötterna fortfarande.
Somnade väl nån gång närmare fyra och vaknade sen 06:45!!!?? Lyckades väl slumra lite till efter ett bra tag, men herregud så trött jag varit idag. Men tack och lov mått bra i övrigt!

Fick lite finfrämmande på eftermiddagen, Erik, Mari och Larsson var hit en sväng! Låg på golvet för att bränna en dvd till Mari så då passade Erik på att hoppa upp på hästen. Sötsnöre!


Inga kommentarer: