2013-12-14

Dan efter fredag den 13:e


Ytterligare en arbetsvecka är över och året närmar sig sitt slut. Sjukt hur fort tiden går. Måste väl börja klura på en sån där årssammanfattning igen :) 

Det är lite konstigt, men jag har faktiskt blivit väldigt sällskapssjuk den senaste tiden. Lite ovant för mig som alltid haft ett stort stort behov av att vara ensam. Ytterligare nåt gott som förhållandet med Kim förde med sig tror jag. Idag har jag fått dosen av sällskap på jobbet. 

Började dock morgonen med lite annat sällskap. Skulle ha hämtat Jon efter julbord igårkväll men han ville inte åka hem när jag tyckte han skulle hämtas så han sov kvar i Järvsö och jag hämtade honom där i morse innan jobbet i stället. Fördelen med det var väl att han var lite tystare i morse än han varit om jag hämtat honom igår :p 

Fullmåne på gång och det märks på svårigheterna att somna... Var så trött idag på eftermiddagen att jag somnade till en stund på köksgolvet! 

Inga kommentarer: