2014-04-21

Påskdagen!

Gårdagen började med en promenad till Tallbacken för att hämta upp bilen som ju stod kvar där sen lördagen. Skjutsade Jon en sväng innan jag for vidare till Snaten. Kaffe och lite Cava med Larsson och Larsson. (endast några klunkar med tanke på att jag körde)
När jag sen kom hem satte jag mig ute vid lillstugan och satt och njöt av solen. Käkade lite godis och lyssnade på poddar och musik. Även gårdagskvällen ägnades åt filmtittande.

Vet inte om jag förr skrivit om att mitt hjärta ibland slår väldigt hårt? Så hårt att det känns i hela kroppen, och även syns utanpå. Det är väl antagligen inget farligt, men det är grymt obehagligt och nu har jag haft en period då det känts väldigt mycket. Mestadels är det kvällstid när jag slappnar av, men både igår och idag har jag känt av det hela dagarna. Ska åka upp och ta ett EKG i morgon, då jag ändå alla fall skulle ha gjort det i samband med en hälsokontroll jag gjort genom jobbet. Missade det den gången, pga dålig information. Men nu känns det ganska nödvändigt att göra det, när jag känt av det såpass mycket senaste tiden. Otäckt är det faktiskt!

Inga kommentarer: