2007-10-10

Man måste väl få må lite illa!

Har mått lite sisådär den senaste tiden. Måndag och tisdag har jag mått grymt illa (inte på magsjukeviset utan bara illamående liksom), har knappt kunnat äta nåt, hjärtat har slagit hårt som fan och bara nån nämnde nåt om sött så blev det ännu värre. Var ju typiskt att Anne-Marie fyllde år och bjöd på tårta men det gick verkligen inte att äta det.
Idag har det varit lite bättre, men inte helt bra ännu.
Det värsta är att när jag förklarat hur jag mått på jobbet så har 4 av mina arbetskamrater sagt: "Det låter som du är med barn".

VILKET JAG INTE ÄR!!!

Hade dom kunnat så hade dom nog åkt hem och börjat sticka och sy bebiskläder, tur att dom var tvungna att stanna kvar och jobba.
Alla fall så googlade jag lite och kom fram till att jag troligtvis lider av järnbrist. Så nu försöker jag tänka på att äta saker med järn (av det jag gillar) så ska det nog bli slut på tjatet för ett tag framöver.

Inga kommentarer: