2008-11-04

Obama for president!

Måste säga att jag lyckades jättebra med min kycklinggryta nu ikväll, den blev riktigt god! Har jag tur räcker det även till matlådor veckan ut. I min värld funkar det ju så att man lagar mat så sällan det går, och gör mycket åt gången så man får liksom nöja sig med att äta samma mat flera dagar i rad. Borde skaffa mig en karl som är händig på att laga mat, vore ju inte så dumt att ha mat på bordet när jag kommer hem från jobbet. Han skulle kunna få sköta andra sysslor också om han ville.
Nån som känner nån bra?

Idag på lunchen var jag på macken och pumpade luft i mina däck. Detta är ett lite jobbigt moment för min del, alltså inte själva pumpandet av däck utan det att det finns en risk att det kommer vara gubbar där som genast kollar på en som man inte kan nåt. Men idag gick det bra, fick faktiskt hjälpa en gubbe litegrann som det inte funkade för =)

Trött som en kråka är jag. Hur ska jag orka läsa bok när Brothers & sisters är slut??? Upplösningen är ju nära, bara 100 sidor kvar. Spännande spännande!
Man hade ju gärna stannat uppe och kollat på valvakan inatt, men det får nog skippas. Vill ju vara mer levande än död på jobbet i morgon. Håller mina tummar och stortår för Obama såklart!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Kan tænka meg at boken heter:
Før bra før at vara sann. på svenska.
Den førra hon kom ut med het væl Ær det någon dær ute?(tror ja,har læst alla så blandar kanse:)så kanse ær den som står i bokhyllen din,kan uansett rekomendera å læsa alt hun har skrivit:)