2008-11-21

Trött som en mört!

Fredagkväll och man är lika trött som vanligt. Undrar hur det känns att komma hem från jobbet och vara pigg? Nån som vet?

När jag skulle baka glödhoppor tidigare i veckan köpte jag fil som man ska ha i. Hade helt glömt bort hur gott det är med helt vanlig fil. Flera år tillbaka har jag i stället köpt yoghurt. Men nu är ju fil oftast billigare och det är ju lika gott tror jag. Så ikväll när jag inte orkade laga mat, vilket jag ofta inte orkar/vill, klämde jag ur den sista lilla skvätten och såg dessutom att jag hade corn flakes hemma eftersom jag hade det när jag skulle baka snickers för ett tag sen. Snacka om nostalgitripp, filmjölk och corn flakes, när var det senast?

Idag fick jag mina julgranspyntgrejer från Unicef. Dom är såååå fina! Det kommer vara lycka att hänga dom i granen om en månad eller så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag hörde att våra föräldrar skulle ha parmiddag:) Skojjigt, skojjigt. Hoppas de hade trevligt. Det tycker jag dom ska fortsätta med. Jag hoppas du mår toppen.
Stor kram