2012-07-29

Livskvalitet!

Denna dagen ett liv! Behövs verkligen inte så mycket för att göra mig lycklig. Började dagen med att åka till Snaten för att hämta upp Larsson och Todd. Hann med en kaffe där innan vi for vidare till Mari i Järvsö. Väl där spenderades dagen utomhus i det underbart härliga sommarvädret. Faktiskt första dagen jag varit ledig och det varit fint väder. Så jag njöt ju hur mycket som helst. Annika, Christer och pojkarna kom också förbi en sväng. Vi fick kaffe och pastasallad, kollade in loppisen lite och senare gick vi ner till stranden för att bada och busa.







Nu njuter jag vidare av dagen hemma i soffan med jordgubbar, chips och dip! En riktig långdag väntar i morgon då det är Grillnatta. Jobbar 9-23... Tack och lov har jag bara lite ont i halsen nu, förra året var jag ju riktigt dålig.

2 kommentarer:

Stina sa...

älskar sommar.. Ska bli fint att ses snart!

Stina sa...

Om du har svårt att vara borta på julen men kan tänka dig nyår utomlands så tycker jag verkligen du ska ta en funderare på att fira nyår i Thailand. Vore jätteroligt och så klarar du vintern bättre sen :)