2013-10-21

Nytt promenadstråk!

På nåt vis hade jag fått nys om att det tydligen skulle gå en väg/stig längs älven mellan Skeppstan och Fagernäs. Så i lördags ville jag kolla om det var så. Himla konstigt ändå att jag bott i Arbrå i 30 år utan att veta att denna stig existerat. 

Har verkligen inte gått där för sista gången, för det var en riktig mysig stig. Särskilt när solen sken och löven prasslade under skorna. Får se om jag hinner gå där nåt mer innan snön kommer eller om jag måste vänta till nästa år. Glad att jag upptäckt det nu alla fall. 

1 kommentar:

Svorsken sa...

Vakkert,såg ut som vid Orbaden først?!

Haha,ja pløtsligt hænder det😜:)
Skall prøva å få ut nått en gång i veckan iaf:)

Nei det blir inget Sverige førens i mellandagarna,
men stannar en vecka øver nyår då!
Så fullt upp i høst at det ær lite som hinns med:/

Kram