2014-03-26

Kryper till korset!

Det är tur man inte är sämre än att man kan ändra sig. För flera år sen, tror det var nån gång när jag bodde i Bollnäs, så provade jag på nätdejtning. Eller ja, nu ska jag väl kanske inte överdriva... Jag var väl medlem högst ett dygn innan jag gav upp. Kändes såååå fel och obekvämt. Sen har ju såklart folk tjatat i alla år på att jag ska prova på det, men jag har varit totalt anti helt enkelt, det har inte lockat mig ett dugg!

Men nu efter förhållandet med Kim som gav mersmak så känner jag mig helt enkelt mer öppen för saker och ting. Så i torsdags gjorde jag slag i saken och skaffade mig en profil på en dejtingsajt. Målet var att härda ut längre än förra gången alla fall, och det var väl ett dygn som var den kritiska tiden tror jag, för det var först därefter som det blev lite kul. När jag liksom insett att man kan sålla rätt rejält (totalt nödvändigt, ni anar inte vad som finns därute...) Och jag går in helt med inställningen att jag gör det för min egen skull och ingen annans. Och sen i torsdags har jag gått från att känna det som "ett måste" till att faktiskt tycka det är roligt! Och dessutom ser det rätt lovande ut ;)

2 kommentarer:

Stina sa...

Jag visste det!
Lycka till 😄

Svorsken sa...

Spænnande!!

Ær ju många som ær medlemmar på sånna sider. Å min førra sambo(Palle) har nyss træffat en fullt normal man på sidan hon ær medlem:)