2015-01-25

Tolv timmar mys

Igår var jag och mina två vänner på spa i Orbaden! Badade och njöt i flera timmar! Samtal i skiftande ämnen med vänner man känt lääääänge! Få saker ger så mycket energi som att umgås med människor man tycker om. Att utsikten är fantastisk gör ju inte saken sämre. 
När vi väl fått på oss kläder igen åkte vi hem till Larsson där Anders varit så gullig och fixat jättegoda tilltugg till oss. Sen käkade vi fondue och senare blev det pannacotta och kaffe framför en film. 
Sen hade liksom tolv timmar gått och Larsson skjutsade hem mig. Underbar dag som jag kommer leva på länge! 

Nu klurar jag som mest på hur jag ska göra denna dag till en riktigt bra sådan. En promenad i solskenet är givet. 





1 kommentar:

Stina sa...

åååh va härligt! Och fondue.. MMmm det har jag inte ätit på säkert tjugo år... Mums!
Kram