2008-04-12

Åhhh vad tråkigt det är att packa

Borde verkligen packa i stället för att sitta vid datorn och uggla. Ska ju åka klockan 06.00 i möre så det passar sig inte att vara uppe halva natten och packa en pryl i halvtimmen som jag vanligtvis brukar göra. Men huvudsaken jag har täckkläder, handskar och mössa, då klarar jag ju mig rätt långt.

Skulle tro att lilla gubben kommer att vara rätt fullpackad i morgon, jag menar 3 brudar med vinterutstyrsel. En täckjacka tar ju minst lika stor plats som fem sommarklänningar.

Men åååh så roligt det ska bli!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.