2008-04-22

Ingen bra start på dagen

Trodde denna dan skulle bli helt koko med tanke på hur morgonen startade. Som vanligt klev jag upp i senaste laget och då hinns det liksom inte med nåt krångel för att att hinna till jobbet i tid.
Först råkade jag dra världens streck på ögonlocket med mascaraborsten, sen vände jag en nybredd kaviarmacka upp och ner, när jag borstade tänderna kladdade jag tandkräm på mina nytvättade brallor och dom brallorna jag bytte till var helt vitluddig kring ena bakfickan eftersom jag tvättat dom med nån lapp kvar...

Kom väl fram till jobbet mer eller mindre i tid allafall. Och jag tror inte jag gjorde några större fel väl där heller=) Var faktiskt en bra dag på jobbet. Vi blev bjudna på lunch av en glasrepresentant och så fick man ju löneförhöjning!
Strax innan vi gick hem började jag och Anne-Marie fantisera om jubileumsfesten som blir den 6:e september. Vi vill ju gå på galafest och klä upp oss alldeles så vi började planera vad vi ska ha på oss, och även vad alla andra ska ha på sig...
Så nu hoppas jag verkligen att det blir det för jag är verkligen taggad. Men förmodligen blir det nog nåt annat tema. Men innan vi vet så tänker jag fortsätta drömma om min tjusiga blåsa...

Just nu skulle jag behöva ha nån som kan fota min arm. Blev inte så bra bilder när jag gjorde det själv nämligen. Ska ju skicka in till försäkringsbolaget för ärrbedömning. Hoppas att jag ska kunna få nån liten slant för "missprydande ärr". Får väl be nån på jobbet i morgon att hjälpa mig med det.

Inga kommentarer: