2009-05-16

Migränhelg då...


Fy bövelen för denna lördag:-( Vaknade med migrän och det var väl inte helt oväntat egentligen. Men det är ju inte mindre ovälkommet för det.
När jag vaknade låg jag och kved ett tag i sängen sen klev jag upp och drog på mig nåt och satte upp mitt trollaktiga hår och åkte hem till mor o far. Hade en påse med sängkläder som skulle tvättas. Det var ingen hemma när jag kom men jag läste lite tidningar och sånt och sen dök dom upp, även Melvin.
Åkte sen och handlade för att sen åka hem, äta lite yoghurt, ta en migräntablett och lägga mig. Kunde ju inte ta en tablett innan jag åkte eftersom jag inte får köra bil med dom.
Men å andra sidan skulle jag inte vilja köra heller eftersom jag nästan känner mig full.

Allafall så sov jag till 16:20. Och nu börjar jag nästan känna mig som människa igen. Har t.o.m bakat smulpaj med hallon och persika! Yummy!
Nu är det tv som gäller och det med chips, dip, getost och champis!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh stackare, vilket slit med migrän. Men pajen lät riktigt mumsig..

malin sa...

Hej hopp! Tack för idag, gick ju riktigt bra tycker jag med planeringen! Blir perfekt att förbereda sista på torsdag, vi hörs om tid...hoppas sara gav dig någon bra information förrästen:)
Kramar