2010-11-12

Lite svammel


Fredag innan jobblördag är lite sämre än andra fredagar. Man kan inte vara uppe och skrota lika länge som om man är ledig på lördagen. Fast vi börjar ju inte förrän 10 så det är ju inte så farligt.
Kollar på idol nu som vanligt:) Efter det ska jag se det senaste The big bang theory och kanske att det kan bli nån film innan läggdags också. Eller snarare i sängen när jag lagt mig:)

Alltså, det är fascinerande hur en ICKE gravid kvinna kan ha så förbannat ont i tuttarna. Dom gör fan ont även när jag sitter och ligger helt still:( Det känns verkligen som om dom ska sprängas vilken sekund som helst!

Nu är det faktiskt lite mindre än en månad kvar tills vi åker till Thailand! Ni kan ju kanske ana hur mycket jag längtar? Igår klickade jag hem solskyddskräm på nätet. Det är ju inte direkt högsäsong i affärerna för sånt.

Måste ju snart ta mig i kragen och gå och fixa nytt pass och foto till körkortet också. Men jag har ju fuldagar varenda dag nuförtiden och då känner man ju inte direkt för att fota sig.

Inga kommentarer: