2010-11-30

Kall och glad!

Bilden är från förra året, men ni fattar ju att det är vinter helt enkelt!

Bortsett från den vidriga jävla kylan så känns mitt liv väldigt bra just nu. Jag är på sånt bra humör helt enkelt! Kan det kanske ha nåt att göra med besöket jag hade igår? ;-)

Igår när jag åkte till jobbet mötte jag en polisbil inne i Arbrå, och det är ju inget konstigt i sig. När jag kommit ungefär till Albert & Harbert fick jag ett sms och när jag kollade det så stod det att det var från Polisen. Men tror ni jag fick hjärtsnörsp då eller? Jag hann tänka att jag ju faktiskt hade kört 60 när jag mötte polisbilen och att det är 50 där, och tänkte att nu har dom börjat med fortkörningsböter via sms. Haha! Sjukt! Men allafall blev jag mycket lättad när det bara var ett meddelande om att mitt nya pass var färdigt.
Var och hämtade det idag och jag måste säga att jag ser nästan precis lika ut som på det gamla passet. Mina jobbarkompisar kunde inte gissa vilket som var det nya och vilket som var det gamla. Det måste ju betyda att jag inte åldrats nåt på dom 4½ år som gått sen jag skaffade det gamla?

Nu är det nedräkning på allvar, nu kan jag säga att NÄSTA VECKA ÅKER JAG TILL THAILAND!!! Känns oförskämt bra om jag ska vara ärlig!

3 kommentarer:

Svorsken sa...

Hemligt besøk alltså..spænnande :))

Haha,det hadde vart nått,sms på engång ist før att man behøver bli stoppad av polisen:)

Thailand låter ju hur underbart som helst just nu med nærmare minus 20 ute!

Svorsken sa...

Japp det blir Arbrå,så vet att mamma å pappa skulle høra om HansJons nissen var ledig,han måste vi ju ha :)

stina sa...

asch nu tyckte jag inte du ska va så hemlig utan berätta vad det är hemligt besök och känslor du skriver om. det kräver jag :)
förstår att du längtar till thailand, perfekt att åka nu och sen komma hem till jul. åh du måste dricka singha åt mig och fruktshakes....