2011-06-07

Jag lät alla mina maskrosor finnas...

fast jag vet att dom kallas ogräs och bör rotas ut.
Jag tycker faktiskt att maskrosor är helt fantastiskt vackra! Både när dom är på en grön äng/gräsmatta i sin gula form och när dom är utblommade i sin vita bollform!

Fast jag har svårt att tycka att nånting är fult just nu (förutom mitt hår om jag inte plattar det). När vi åkte hem från Säljesta (norr om Jarse på annersia älva) natten mellan lördag och söndag var det verkligen MAGISKT vackert att åka hela vägen längs östra sidan om Ljusnan hela vägen till Arbrå. Det går liksom inte att beskriva det med ord, man måste ha upplevt det för att förstå! Jag kände mig helt uppfylld av lycka! Och det hade ju såklart en del att göra med att jag varit på ett jättefint bröllop/dop där en av mina bästa vänner gifte sig!



Igår på dan var jag hos päronen en stund. Läste på altanen och bara myste! Fotade lite också:)


Denna dagen har spenderats uppe i Järvsö. Måste passa på medan Malin och småtrollen är kvar, vem vet när vi ses nästa gång?
Vi gjorde ett försök att åka till stranden, men vi hann väl vara där 5 minuter innan himlen öppnade sig och åskan kom.


Nu är min lediga vecka slut och i morgon ska jag ta mig ur sängen och åka till jobbet igen. Har verkligen haft superhärliga dagar men det ska bli roligt att träffa jobbarkompisarna igen också, man saknar dom liksom efter några dagar:)

Inga kommentarer: