2011-06-22

Tiden går!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade den här bloggen. Men det beror väl mest på att det inte hänt så mycket nämnvärt dom senaste dagarna.

Eller jo, i söndags fick jag ju träffa lilla sötnosen Ella för första gången:) En riktig godbit! Kul att träffa Helena och Lukas också såklart!

Nu är det första semesterveckan på jobbet och det känns ju lite tomt. Fast på nåt sätt kommer man in i rytmen rätt fort. Man jobbar på nåt vis på bättre när det är lite folk. Nackdelen är att man ofta är helt slut i både kropp och knopp på kvällarna. Men nu är det bara 6 arbetsdagar kvar innan min första semesterperiod! Då blir det till att packa resväskan (för jag kommer antagligen packa vansinnigt mycket) och fara ner till underbara Grundsund! Blir en liten omväg för att hämta upp systern i Sthlm.
Ska bli verkligen jättemysigt att komma ner dit igen och att få umgås med HELA familjen en vecka! Hoppas på bra väder också, men det gör man väl alltid. Jag kan då aldrig minnas att jag nånsin hoppats på dåligt väder.

1 kommentar:

stina sa...

mys med västkusten. hoppas du får en fin midsommar. det var en hårförlängning jag gjorde men blev tyvärr inte nöjd suck. ska försöka fixa det....kram