2012-02-21

Hett!

Bilden säger en hel del om vad jag och Sofie nyss gjort! Dreglat över Ryan Gosling i Crazy stupid love alltså!

Igårkväll var Martin (min 9-åriga granne) hos mig när hans föräldrar var på bio. Vi käkade glass och kollade på Sunes sommar! Han är snäll Martin, han sa vid ett tillfälle " Ja just det du är ju inte så gammal du e" Frågade då hur gammal han trodde jag var, då sa han "20 nånting" :D

Nu ska jag nog ta och leta mig mot sängen, känner mig grymt trött!! Får väl se om Sofie sover i sängen med mig, eller i soffan med Franco. Godnatt!

1 kommentar:

stina sa...

det var en man på teneriffa som frågade om jag hade barn som gjort lumpen. vad menar du sa jag chockat? ja har du barn som gjort lumpen? asså hur gammal tror du att jag är???!!! jag är fortfarande chockad..han trodde alltså jag var 40 plus....