2013-08-11

50-årsfest!

Igårkväll var jag i Söderhamn på 50-årsfest. Thomas som jobbar i Söderhamnsbutiken var födelsedagsbarnet för kvällen. Alla ni ser på bilden där är mina arbetskamrater. Tre saknas dock. 

Det var en riktigt trevlig tillställning med jättegod mat, dricka och liveband. Dansade verkligen hur mycket som helst och det var så roligt! Höll igen med drickandet, medvetet eller omedvetet? Men det är man ju glad för idag! :) 

Varit till farmor och ätit gott. Och innan det var jag till Jons garage och fick hjälp av honom och Christer med ventilen till ett däck som satt som berget. Varken pappa eller Kim har kunnat hjälpa mig så jag har liksom kört 200 mil med för lite luft i ena bakdäcket. Men dom lyckades få bort ventilen tillslut (krävdes att dom hjälptes åt) och sen fick jag luft i däcket! Bra att ha vänner med resurser :) 

1 kommentar:

Stina sa...

Vad snyggt klädd och vilka läckra skor! Vad kul att det blev så lyckat! Bra att det fixats sig med däcket :) kram