2013-08-05

Semester. Igen!

Nu befinner jag mig nästan längst ner i landet. Höllviken i Skåne. Hälsar på Malin och flickorna. Verkligen semesterkänsla här nere, känns nästan som utlandet. 

Körde ju 94 mil ensam i lördags. Inte det roligaste man kan göra direkt, men bortsett från att jag fick grymt ont i ryggen på slutet så måste jag säga att det gick bra. Pratade bort många mil med Karin i luren. Och sen hade jag ett mysigt stopp med Kim i 2 1/2 timme (var svårt att lämna honom) Efter att gps:n visat mig lite fel på slutet så var jag framme hos Malin vid åtta, 12 timmar efter att jag åkt hemifrån. 

På kvällen satt vi ute och drack vin och pratade, verkligen jättemysigt! Och igår låg vi på stranden hela dagen innan vi åkte och hämtade barnen hos deras farmor, där vi även blev bjudna på mat. 

Vi hann även med en kvällstur till stranden med flickorna. Härligt! 

Idag har jag passat barnen hela dan när Malin jobbat. Sen åkte vi och badade lite innan vi åkte hem för att grilla. Senare när barnen somnat ska vi nog glåma på en film. 






Inga kommentarer: