2013-09-10

Snabba ryck!

En snabb ändring i arbetsschemat så är min 6-dagarsvecka bytt till en 4-dagars. På torsdagkväll åker jag ner till Upplands Väsby direkt efter jobbet och på fredag åker jag vidare ner till Höllviken. Japp IGEN! :) Denna gång kör jag dock inte hela vägen själv, utan jag får sällskap ner av både Kim och Robin. Ser verkligen fram emot det. Mysigt att få träffa Malin igen också! Vi sågs ju rätt ofta under våren/sommaren så nu har man lite abstinens.

Lär väl vara rätt trött nästa vecka (då jag går direkt på 6-dagarsvecka) då efter den långa resan hem på söndag, men det kommer det ju vara värt. Ska passa på att tanka kärlek för sen kommer det dröja minst en månad innan jag har möjlighet att träffa Kim igen, av olika skäl.

Då jag är borta bor Sofie här med Franco, så ni inte är oroliga för att han lämnas ensam stup i kvarten ;) Världens bästa kattmoster! Hon får lite körigt i början av januari då det under några dagar kommer vara dubbel kattvaktstjänst för henne, mamma och pappa åker nämligen till New York (sinnessjukt avis!!!) några dagar innan jag åker på min resa till Thailand och Dubai.

1 kommentar:

Stina sa...

Men va mysigt!
Hoppas du får en härlig resa :) och nu vet jag ju faktiskt hur fint Höllviken är!
Puss och kram