2013-11-19

Fina ord!

Alla behöver vi små uppmuntrande ord ibland. Jag har väldigt stort behov av bekräftelse har jag märkt. Kan väl bero på att jag lever ensam och inte får så mycket sånt i vardagen?! Franco är ju duktig att visa uppskattning på sitt eget lilla vis, men det behövs ju lite mer än så. :) 

Det är väl lätt att sänka sig själv när man blivit lämnad antar jag. Men tack och lov har jag inte gjort det nu. Jag VET att jag inte gjort nåt fel och jag VET att jag duger. Det ligger annat bakom och jag tror att det var därför jag kunde släppa så lätt (när jag väl släppte). Jag är inte ett dugg sur eller bitter på honom. Då är flera av mina vänner det åt mig i stället tror jag. Jag är helt redo att gå vidare. Och på flera sätt har jag redan gjort det. 

1 kommentar:

Svorsken sa...

Det låter bra!!👍
Låter som om du ær klar at gå vidare å har en sunn innstællning.:)

Blind date hadde jag aldrig vågat men tycker dem som
gør det ær tuffa!
Man vet ju aldrig vem som sitter å væntar dær,kanske det ær mannen med stort M?😘

Kram från en som gifte seg med en som var helt annorlunda från dem jeg datet tidigare 😃