2013-11-13

I´ve come to peace!

Bjuder på några bilder jag tog i all hast i söndags. Motiven var inte lika villiga som jag till bra kort.
I stället för ytterligare deppinlägg så kommer här nåt mer uppiggande. Igår kändes det verkligen som alla tyngder släppte från min kropp. Jag har bearbetat detta färdigt nu. Släppt och gått vidare! Så ofattbart skönt att inse det. Det är helt rätt att det är slut och jag vill inte ha honom tillbaka. Men jag ångrar ju ingenting och är väldigt glad och tacksam för tiden vi fick.

Och efter att jag kände att jag nu kommit över honom helt så har jag lite skumt fått två tecken på att det verkligen är rätt.

2 kommentarer:

Stina sa...

Halleluja!!!
Sååå himla skönt att läsa!

Svorsken sa...

Så bra!!
Vad skønt at allt kænns bættre å att du kan
vara tacksam øver tiden ni hadde å blicka framåt!

Kramar