2007-12-13

Lucia

Idag fyller min jobbarkompis Marie 25, grattis till henne!

Sicket gulligt luciatåg vi hade besök av på jobbet idag då. Fias dotter Emma och hennes klass kom och sjöng några sånger. Två av stjärngossarna sprang till legobordet det första dom gjorde. Det är så kul att se på små barn när dom lussar, dom tar i för kung och fosterland och sen är det ju så mycket runt omkring att kolla på också. Var nog första tärnan jag sett med dödskallemössa allafall. Ena stjärngossen stoppade in hela pinnen till stjärnan i ärmen...

Nu ska jag nog hänga min tvätt och sen myla ner mig i soffan och kolla på Scrubs som vanligt. I kväll ska jag prova en insomningstablett som jag fick av min arbetskamrat. Hoppas den funkar så jag slipper ligga vaken och vrida och vända på mig ännu en natt.

Inga kommentarer: