2007-12-07

Sleepless in Bollnäs

Börjar bli rätt frustrerande med mina insomningsproblem nu. Har pågått i 2-3 veckor. Kan ligga vaken jättelänge innan jag lyckas somna. Har visserligen alltid varit en kvällsmänniska och oftast varit som mest kreativ sent på kvällarna. Men det är faktiskt riktigt jobbigt att inte lyckas somna när man inte vill nåt hellre än det.

Provade Valerina Natt i tisdags och dom funkade bra, dåsigheten kom smygande efter ca 45 minuter och när jag la mig så sov jag nog inom fem minuter. Dan därpå glömde jag ta dom och det blev samma visa igen... låg och vred mig till förbannelse. Så det var ett enkelt val att proppa i mig fyra tabletter igår igen. Men nu hjälpte dom ju tyvärr inte=( Dåsigheten kom aldrig... och när jag la mig så var jag pigg som en mört.

I morgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Men jag skulle inte förvåna mig om det blir redan 07.30.

Inga kommentarer: