2007-12-10

Succé

Idag var jag väldigt poppis på jobbet minsann! Är visserligen poppis för det mesta men idag var det lite mer än vanligt. Hade ju mitt julgodis med och det gick åt som smör i solsken ska jag tala om. Dom lämnade nån bit kvar tills i morgon så att Anne-Marie också skulle få chansen att smaka. Men helt ärligt så har jag fortfarande inte smakat på det själv. Har ju en liten burk kvar i kylen så det blir väl nåt tag, men jag är just nu inte ett dugg sugen på nåt sött.

Kanske beror på att jag är grymt trött, förlorar ju säkert 2 timmars sömn varje natt fortfarande mot för vanliga fall, börjar bli riktigt jobbigt nu faktiskt. Känner mig lite krasslig överlag idag, lite stickig i halsen och huvudvärk. Ger nog Valerinan en till chans och hoppas på det bästa. Blir nog några avsnitt av Scrubs före bara.

Inga kommentarer: