2007-12-30

Se upp i backen annars får du fyra hål i nacken

Resan gick bra ända till norska gränsen, även om det regnade och var mörkt och grått hela vägen... i det här landet vet dom inte vad sand och salt är tydligen. Har ALDRIG nånsin åkt på så hal väg förr (halkbanan inkluderad). Glashalt är bara förnamnet. Var tvungen att åka mellan 20-40 km/h ända tills jag kom ut på Trysilvägen. Det var vidrigt! Då kör jag hellre ner i diket... Hoppas verkligen att det är bättre på onsdag när jag ska köra hem.

Men jag kom fram helskinnad som tur var!

Idag har jag gjort några åk i backen. Härligt även om jag förmodligen ser ut som Stig-Helmers kvinnliga kopia. Toppekspressen gör sig mycket bättre när man inte är dödsbakis också märkte jag idag. Men när jag skulle åka ner från toppen så blåste det småspik, var sån motvind i början att jag var tvungen att staka mig nerför en bit.

Nu funderar jag på att lägga mig i soffan och kolla på Scrubs. Sofie har ju hela säsong 5 här som jag inte sett. Så det är inga problem att sysselsätta sig fast alla jobbar hela tiden.

Puss!

Inga kommentarer: