2008-01-02

Hemma i Svergland igen

Åkte inte från Trysil förrän 16.00. Åt toast på Nero med Sofie och Peter, sen åt vi våfflor innan jag var tvungen att leta fram min bil under snöhögen och fara hemåt.

Sjukt trött är jag nu. Hemresan gick ju bättre än ditresan men det tog ändå fem timmar. Var mer jämnhalt hela vägen nu. Men jag hoppas verkligen att Marie är med mig nästa gång jag åker dit, för det går ju alltid bättre om man har sällskap, och det är ju framförallt roligare.
Har oroväckande ont i halsen nu... lite huvudvärk också. Är det lika i morgon när jag vaknar är det bara att ignorera det och gå till jobbet ändå. Tar nog nån alvedon eller nåt nu och kryper ner i sängen. Orkar fan inte hålla ögonen öppna länge till.

Har allafall haft en jättebra helg i Trysil! Träffat lite nytt folk och några gamla bekanta. Slapp den årliga nyårsångesten också, grymt skönt!

Inga kommentarer: