2008-01-16

Stressad? Jag? My ass...

Var på hälsokontroll idag då. Och när jag svarat på frågorna och berättat om mina symptom sa hon att det låter som att jag har en muskelinflammation i bröstkorgen. Vilken låter väldigt logiskt i mina öron. Det som däremot INTE låter logiskt är att jag har klara stressymptom. För högt blodsocker, högt blodtryck och en vilopuls på 102. Jag är INTE stressad! Så jag ska dit på tisdagmorgon innan jobbet och ta om blodsocker och blodtryck för att se om det är bättre. Då har hon hunnit prata med en läkare också.

Kan liksom inte tro att det är för att jag skulle vara stressad, jag känner ju mig allt annat än stressad. Stress ligger inte för mig helt enkelt. Helt lagom med jobb att göra och jag trivs liksom med livet i stort.

Kanske att en gratis resa till New York skulle göra att värdena sjunker....?

Inga kommentarer: