2008-01-14

Snälla snön ligg kvar!

Slapparhelg har jag haft! Inte gjort nå nytta alls, inte ens lagat mat för jag var hemma hos päronen.

Kom massa härlig snö i lördags men idag är det ju plusgrader igen så den försvinner ju lika jävla snabbt. Blir sååå arg, vill ju ha snön kvar!

Nu har jag åtminstone en resa det här året att se fram emot. Blir Italien i oktober när pappa fyller år. Ännu inte bestämt vart i Italien, men bara det finns glass och pasta så är jag nöjd. Men jag skulle inte ha nåt emot om det blir Rom, Milano, Florens eller Venedig.

På onsdag har jag fått tid för hälsoundersökning, får se om jag blir vidareskickad angående hjärtat då. Det är helt klart nåt som inte stämmer, känns obehagligt...

Nu ska jag göra spagetti och köttfärssås (för ovanlighetens skull) och sen blir det idrottsgala resten av kvällen.

Inga kommentarer: