2008-03-30

Mycket bra lördag!

Igår hade jag en mycket bra dag! Jobbade först till 14.00, men det var väl egentligen först efter det som det roliga började. Var ju riktigt mycket folk som hade ärenden hos Synsam.

Efter jobbet åkte jag och gav lilla gubben lite bränsle och fyllde på spolarvätska. Sen hämtade jag Henke och vi åkte till Runemo (alltså, Runemo av alla ställen). Vi hittade rätt hus på första försöket!

Mysigt hus dom skaffat sig, Bengan och Maria. Och den lilla sötnosen Hampus var ju bara för gullig!

Vi fikade och pratade massa och tiden gick ju. Sen åkte jag, Henke och Maria in till Alfta city och köpte med oss mat hem tillbaka. Henke gjorde bästa affären, hans mat kostade 65:- så han lämnade fram en hundring och fem enkronor, till växel fick han en tjuga och en hundring!

Efter käket spelade jag, Henke och Bengan Buzz i flera timmar. Skitkul!! Alldeles för sällan vi träffas ju.
Kom inte hem förrän 01.00. I morse när jag vaknade kom jag ju på att man skulle ställa om klockan och jag hade en sån obehaglig känsla att jag sovit på tok för länge så jag vågade knappt kolla vad klockan var. Det kändes som att jag var sådär knasig i kroppen som man kan bli när man sovit för många timmar. Men det var lugnt! Klockan var ju inte mer än kvart i tio.

Har en hel lång lista på saker jag skulle gjort idag men i ärlighetens namn har jag bara gjort en sak. Visserligen en bra sak, rensat och sorterat massa viktiga papper.
Har ju tagit en skön långpromenad i det soliga vädret allafall, underbart!

Är ju faktiskt ledig i morgon så jag får väl försöka göra nån nytta då i stället.

Inga kommentarer: