2008-03-01

Semesterbilderna from hell

M Å S T E ta en liten paus nu jag. Håller på att sortera bilderna från semestern i Italien i somras och snart blir jag GALEN kan jag lova. Alla bilder är huller om buller i mappen, bilder från två olika kameror och flera olika minneskort... KAOS! Vill ju ha alla i kronologisk ordning eftersom det är roligare att titta på dom då. Har fixat dom 56 första korten nu allafall... Bara det att resterande 9/10 är kvar. Hade ju kommit en bra bit på väg tidigare idag men det klantade jag till såklart. Gaahhh!

Nä nu ska jag sätta mig i soffan några timmar. Melodifestivalen snart!

Idag när jag handlade kom jag ihåg ALLT som stod på handlingslappen som låg hemma. Det är bra gjort eftersom jag knappt kommer ihåg allt när jag har lappen med mig. Fick visserligen gå fram och tillbaka flera gånger men det skadar ju inte med motion.

Inga kommentarer: