2010-02-06

Kalas idag!!

Igår efter jobbet var jag barnvakt åt Martin några timmar. Han pratar så man får skavsår i öronen men det är ju lite kul ändå. Han spelade lite playstation och så kollade vi på G-force. Fast jag tog ett filmavbrott för att åka och hämta hans syster Karin vid bussen också.
Om några timmar tar jag Karin med mig och åker upp till Järvsö för att gratta en underbar tjej! Mari fyller 30 på måndag och har "öppet hus" idag. Kan ju inte avslöja här vad hon ska få av mig men ikväll kanske jag återkommer. Kanske inte framkallar några tårar den här gången som när hon fick en burk Nugatti som jag köpt med mig från Norge. Haha!

Läste ut bok nummer två nu på morgonen:-) Jag har sänkt min mentala ålder med minst 10 år dom senaste dagarna så jag är numer nere på 15;-)

Igår fick jag veta att Sofie kommer hem redan på måndagmorgon och blir hemma nästan 3 veckor. Då ska vi mysa och busa!

Inga kommentarer: