2010-02-27

Lycka är en rosa jacka!

Är det nån som säger emot mig om jag säger att man blir lycklig att shoppa? Ja fast nu menar jag ju såklart inte att det är det som är det viktigaste i livet precis men ni fattar väl? Man blir GLAD av att få köpa saker!!! Punkt!

Hade jag vetat hur glad man blir av en rosa vinterjacka så hade jag köpt en mycket tidigare. Nu blir nog resten av vintern mer uthärdlig tror jag.

Känner mig inte helt kry idag, haft ont i skallen hela dan. Kanske beror det på att jag sov för länge eller så är det nån slags "väderomställning" eller nåt. Känner mig nästan lite yr t.o.m.
Men det går väl över snart igen:)

Kollar på melodifestivalen just nu som omväxling för all OS man plöjer. Tycker faktiskt att detta var bästa omgången hittills. Flera låtar jag gillar, kan inte bestämma mig för vilken/vilka jag gillar bäst. Inte Py Bäckman allafall!
I morgon ska jag försöka ta mig ur sängen lite tidigare än idag så jag får nåt vettigt gjort. Vaknade 12 idag:O

3 kommentarer:

Erika sa...

Jag ska absolut hälsa henne! =)

Jättefin jacka! Rosa är fiint! =)
Man blir absolut glad och lycklig av shopping!

Hoppas huvudvärken är borta idag och att du får en skön söndag! Kramar!!

Amanda sa...

Ja man blir såå glad av shopping! och speciellt av rosa jackor ;)

Hanna sa...

Såklart, shoppa mera!! Bra motto!
Skönt att slippa drömma mardrömmar, jag hade en period när jag åt jätte mycket smärtstillande vilket resulterade i mardrömmar varje natt.. nu verkar det hålla i sig. Skit!
Hur mår du?
Kram & Puss