2010-02-13

Lördag den 13:e

Största grattiset till min favorittjej som fyller fyra år idag!!

Dagarna bara försvinner alla världens väg nu känner jag. Mitt bloggande är ganska så bristfälligt. Har mest umgåtts med familjen på kvällarna.

I morgon är det alla hjärtans dag så då lär man väl hålla sig hemma så att man kan öppna för alla blomsterbud som kommer drälla in. Hoppas jag får vaser också för jag har nog inte så att det räcker annars;-)

Om ni är sugna på att se nån romantisk film i morgon eller nån annan dag för den delen så har jag ett tips:
En riktigt rolig och mysig film! Om man nu gillar "tjejfilmer", men vem gör inte det?

Ikväll blir det antagligen melodifestivalen och skidskytte hemma på mammas och pappas gata i byn. Men nu blir det lite bokläsning vilket antagligen kommer att leda till en tupplur:-)

1 kommentar:

stina sa...

jag älskar tjejfilmer o har funderat på den. får hyra den nästa gång då :)