2012-11-11

Fin lördagkväll!

Igårkväll plockade jag upp Ing-Britt, Åsa och Anne-Marie i bilen och åkte sen vidare mot Alfta. Vi hämtade även upp mat innan vi kom hem till Amanda. Kebab för mig och pizza till dom andra. Sen åkte vi hem till Amandas föräldrar för att placera oss i deras badtunna. Tror vi satt och blödrade i den i ca 1 1/2 timme. Jättemysigt!! När alla duschat åkte vi tillbaka till Amanda där vi drack (alkoholfritt för min del) pratade och fick fötterna omvårdade av Anne-Marie. Så nu är dom alldeles lena och fina! :)

En lugn och alldeles supermysig lördagkväll! Det är verkligen en ynnest att få jobba med så fina människor att man även gärna umgås med dom på fritiden!

Idag har jag spenderat dagen på samma sätt som jag gjorde på dan igår. I soffan läsandes Sandmannen. Den är verkligen sjukt spännande. Måste liksom pausa ibland för att det inte ska bli så intensivt. Har väl ungefär en fjärdedel kvar att läsa nu.

Har ju även varit på Hans-Jons och ätit farsdagsmiddag!

2 kommentarer:

Stina sa...

Åh nu blev jag chipssugen! Hoppas det går bra med "hånglet" :) kram

Svorsken sa...

Hærlig lørdag!!
Bra arbetskamrater ær guld att ha!

Haha okej:) får lycka til med hånglandet iaf:)