2013-01-13

Toablogg!

Att blogga från telefonen är ju rätt lämpligt. Då kan jag, som i skrivande stund, blogga från toaletten. Förena nytta med nöje helt enkelt!

Har haft en bra tredagarshelg får jag lov att säga. I fredags var jag fantastiskt duktig som tog tag i avfrostning av frysen. Nåt jag borde gjort för längesen. Slängde en del gammal mat och organiserade lite bättre sen när det var klart. Bär, bacon och torsk är det jag mest använder frysen till insåg jag. Sju paket bacon hade jag...

Gårdagen hade jag sällskap från tidiga morgonen till en bit in på eftermiddagen och på kvällen åkte jag till Hans-Jons för att kolla på film med Sofie.

Idag var jag upp till Mari och umgicks lite med henne och familjen. Fast Olle var mest i sovande skick.

Precis kollat en film (Beasts of the southern wild, mycket bra!!) och ska strax börja med nån till. Om jag inte tar och kollar på dom två avsnitten av Revenge jag ligger back på... Får klura på det medan jag fixar lite hallon och apelsin med en klick glass.



Inga kommentarer: