2013-03-10

Lite bilder igen då!

Nu kommer jag med lite enformiga bilder igen. Dessa är tagna med "vanliga" objektivet, alltså det som kom med kameran.
Gillar verkligen nya sättet att lägga upp bilder på bloggen. Det går visserligen inte att välja storlek på bilderna och dom kan nog hamna i oordning, men det går verkligen sjukt mycket fortare att lägga upp bilderna. Förr kunde jag max ladda upp tre bilder i taget för att det inte skulle lagga, och det tog låååång tid! Nu kan jag ladda upp alla samtidigt i ett litet nafs. Tummen upp!!

Då var en helg över igen, och fastän jag inte tycker jag gjort nåt speciellt så har den gått otroligt fort! Melodifestivalfinal igår då, och det som var bäst var helt klart Danny i brandmansutstyrsel. Damn! Tycker om Robins låt så han fick gärna vinna, hade inte direkt nån favorit utan jag gillade många av bidragen.

Idag har jag varit upp till Järvsö en sväng mitt på dan, innan jag åkte för att träffa mamma lite. Hon och pappa kom hem från sin kryssning i Röda havet igår sent. Pappa var inte htemma så jag får väl höra hans historia från resan sen då. Även om jag har svårt tro att den kommer vara lite utförlig som mammas. Mängden ord som kommer ur deras munnar är nämligen väldigt olika.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Tænkte fråga på Insta vart dem varit nånstans men nu fick jag ju svar ændå!:))

Vi blir hemma helt til søndag 31 så øver en vecka!
Vi måste ju Hitta en dag som passar før Bertkvællen iallafall:)