2014-08-05

A blast from the past

Ibland händer saker som verkligen rör om i huvudet på en. För mig hände det i helgen. Natten till lördagen drömde jag helt plötsligt om en "gammal flamma" som inte varit aktuell på några år (minns inte hur länge sen exakt, men minst tre-fyra skulle jag tro) Har inte sett honom sen förra sommaren vad jag kan minnas, om ens då?

Drömmen var väl egentligen inget särskilt mer än att han var med som en "huvudroll". Jag tänkte väl inte egentligen så mycket på det just den dan. Det blev annat dagen efter. För då när jag kollade telefonen så hade han "like:at" både min nya profilbild på facebook och dessutom en vecka gammal bild av mig på instagram!!! Han följer mig inte ens där kan jag tillägga! Rätt mysko sammanträffande tycker jag faktiskt.

Så det har liksom surrat rätt rejält i skallen dom senaste dagarna, igår räknade jag det till att inte mindre än sex olika killar dök upp i tankarna nån gång under dan. Hjärnan betedde sig som en jävla tombola!

Två rätt jobbiga dagar på jobbet avklarade denna veckan. Fullt ös hela tiden! Och idag stannade jag kvar till halv nio för att färga linser, för jag känner att jag omöjligt skulle hinna det annars. Har ju liksom semester igen nästa vecka :) Direkt när jag kom hem bytte jag om och gav mig ut på en liten löptur, jobbigt men samtidigt väldigt skönt! Särskilt efteråt när jag slängde mig i sjön. Så fantastiskt underbart att kunna gå ner och bada precis där man bor, varmt i vattnet med.

4 kommentarer:

Stina sa...

Erkänn att det var "Flykt" du drömde om hahahaha ☺️

Anna sa...

Haha, nä det var ju ingen mardröm jag drömde �� Och tack och lov har jag ju aldrig legat med honom som somliga andra gjort ��

Stina sa...

Där hade du tur hahaha

Anna sa...

Tur? Kanske var det rent av skicklighet? :p