2014-08-02

Summer love

Vilken helt otroligt underbar sommar detta är! Njuter av varje minut! Mår verkligen så bra. Vill inte att den känslan nånsin ska ta slut. Efter en ganska pissig vinter/vår är det väldigt välkommet. Underbara vänner, nya och gamla bekantskaper bidrar verkligen. Men jag tackar ändå mig själv för att jag tillåter mig att må så bra som jag förtjänar. Jag känner mig tacksam och ödmjuk (utom vissa stunder då jag fullkomligt vältrat mig på gränsen till hybris) för jag vet att saker kan ändras. Och jag vet att alla i min närhet inte mår bra. Fina människor som förtjänar det bästa! Jag hade en dag då jag var fruktansvärt deppig av en anledning, men när kvällen kom så försvann det och jag vägrar må dåligt för det igen, för jag gick ut från det som en vinnare!

Var ett helt fantastiskt ljus ute igårkväll när solen var på väg ner. MAGISKT vackert! Svårt att fånga rätta känslan på bild bara. Det blir liksom aldrig som det verkligen ser ut, inte för mig alla fall. Molnen brann liksom.

Nu är jag halvvägs till nästa semestervecka. Hoppas dock att den kommande veckan går lite fortare än den som var. Fast det borde den göra, den innehåller ju ingen Grillnatta.

Även fast vi är så få på jobbet nu under sommaren, så har två av tre kollegor lyckats klivit på mig i veckan. Jag är kanske så liten att jag inte syns, haha! Dessutom lyckades jag själv med konststycket att dundra rakt in i hörnet på kassadisken så jag är alldeles öm på ett revben. Jag har blivit så fruktansvärt klantig senaste åren. Skadar mig jämt och ständigt. Inga svåra skador visserligen (peppar peppar)

Inga kommentarer: