2014-08-31

Frustrerande!

Såhär ser dom flesta mornar och kvällar ut hos oss. Det obligatoriska gosandet. Han är verkligen kramig min lillkille. Kind mot kind vill han ligga också. Himla bra om man fryser för han är väldigt värmande. 
Jag vill ju gärna träffa nån och bli kär. Men det är fan inte det lättaste ska ni veta. Registrerade mig på badoo på nytt häromdan (tredje gången gillt, och lyckas det inte inom min egen satta tidsram så tror jag inte jag tänker prova det igen) 

Men det jobbiga är ju att alla inte tar det lika seriöst som mig. Jag håller på med det av en enda anledning och då känns det väldigt uppgivet när folk inte kan bete sig moget. Man tappar verkligen suget när man får äckliga meddelanden från random dudes. Var ju mot internetdejtande från första början och sånt skit ger mig bara vatten på min kvarn. Men nåt måste jag ju prova om jag vill träffa nån, för han kommer ju inte komma och plinga på dörren av sig själv. Tydligen. 

2 kommentarer:

Stina sa...

Vad fin du är!!
Jag är säker på att du kommer bli kär snart, sen vart och när det återstår att se. Så synd med äcklen, spec när du tagit det steget. Men hoppas verkligen det finns några vettiga oxå!
Puss och kram

Anna sa...

Just nu känns det som jag är försent ute och att alla bra är upptagna redan. Kvar till mig blev äcklen... Men jag ger inte upp än, plötsligt händer det!! :)