2008-02-02

Finally!

Nu är äntligen den här jobbveckan slut! Vi har gnott på jävlarinamma ska ni veta! Fasen vad folk det varit. Idag var det liksom lugnet efter stormen.

Sjukt vilket tålamod vissa haft alltså, jag menar: Är det värt att sitta och vänta i flera timmar för att få en synundersökning för 40:-???
Men vi har ju inte hunnit ta emot alla som velat komma och dom flesta förstår ju varför man nekar men inte alla... Vi har ju inte tvingat folk att åka ÄNDA från Edsbyn eller Söderhamn, det är ju ett val dom gjort och kommer dom försent så är det ju så. Men herregud vad slut i huvudet man blir när det är så mycket folk i omlopp hela tiden. På slutet av dagarna har man knappt vetat vad man gjort eller sagt.

Men nu är jag välförtjänt ledig söndag och måndag! Ruggigt skönt! Var ju bara ledig en dag förra helgen. I morgon blir det nog en mil på skidorna om vädret är hyfsat. Önskar mig sol och -6 som förra gången. Nu ska jag nog rafsa ihop lite grejer och åka till Arbrå och se om Melvin är hemma. Mamma och pappa är ju på kusin Lars 30-årsfest. Kunde ju tyvärr inte följa med eftersom jag jobbade idag.

Inga kommentarer: