2008-02-10

Livrädd!

Alltså fan vad skraj jag blev när jag i fredags precis hade somnat till och fick höra två knackningar på fönstret utanför. Det var rena skräcken som härjade i min kropp då kan jag lova. Sen hörde jag knackningen igen samtidigt som ett svagt mjau... Det var alltså Melvin som knackade och ville in. Visste liksom inte att han kunde knacka på fönstret, trodde bara han skrapade med klorna. Tog en stund innan pulsen lugnade ned sig sen dock.

Blev inget längdskidande i helgen tyvärr, hade lite ont i halsen också var det inte så lockande med +6,5 grader. Har gosat massor med katten allafall. I natt var han snäll och sov med mig från det att jag släppte in honom vid 02.00 (var mer berdd på knackningarna den här gången) ända tills jag klev upp vid halv elva.

Nu ska jag kolla om det finns nåt gott att äta hemma i min lgh, är liksom sugen på nåt men vet inte vad...

Inga kommentarer: