2008-02-04

Lövbit med strips!

Blidde bara jag, Cissi och Anton på lunchen men det var mycket trevligt ändå. Var verkligen inte nödvändigt att göra av med penningar men ibland måste man offra sig för den goda sakens skull. Får leva snålt resten av månaden (vilket jag iofs alltid får göra).

Fick tväront i skallen strax innan jag åkte från Tallbacken så det blev inget dammsugande och golvtorkande. Som tur är ligger ju skiten kvar på golven så att jag kan göra det nån annan gång. Blir nog sängen tidigt för mig ikväll, är väldigt sugen på att läsa. Måste ju bli klar med boken (Extremt högt och otroligt nära av Jonathan Safran Foer) nångång så att jag kan börja med en ny. Helst skulle jag vilja åka till en strand nånstans långt borta där det är varmt och bara läsa... Men det blir väl till att gå till jobbet i vanlig ordning i morgon i stället.

Inga kommentarer: