2008-02-04

Ledig idag!

Fan för osköna sängar säger jag! Har ont i nacken och ner i ryggen på ena sidan nu jag för att det inte finns en vettig säng att sova i hos päronen. Hade ju tänkt att åka lite skidor idag också men det går nog inte så bra tyvärr. Fan vad det grämer mig... helt ärligt är jag jättesugen på att åka. Får väl köra extra hårt nästa helg då om jag får in skidorna i min bil. Mamma och pappa ska ju åka till Trysil så jag ska vara "barnvakt" åt Melvin.

Drömde att Tom Hanks hade dött inatt jag, det var ju för väl att det inte var sant.

Får väl röra på mig lite ändå idag, blir nog en kortare promenad ner på byn när jag ska käka lunch med Cissi och Sussi idag (evigheter sen vi gjorde nåt tillsammans). I morgon ska jag försöka ta mig iväg och simma innan jobbet och på torsdag blir det första passet med afrikansk dans.
Sen i eftermiddag/kväll när jag kommer hem till min egen bostad ska jag nog ta mig en svängom med snabeldraken och moppen också.

Inga kommentarer: