2008-02-25

Snooze

Det är väl lite tidigt att lägga sig när klockan är kvart i åtta på kvällen va? Är galet trött! Men jag får ju skylla mig själv när jag ska vara uppe och kolla på Oscarsgalan hela natten också. La mig kl 06 i morse. Totally worth it! Längtar redan till nästa års gala! Då hoppas jag att jag har sällskap av Sofie. Melvin låg ju bara och sov under hela galan. Det brukar iofs Soffan också göra...

Var ju ledig som tur var. Passade på att gå på Thalins rea idag när jag var i Arbrå. Fyndade ett par nya täckbrallor och ett par skidhandskar. Mina gamla täckisar köpte jag ju för många år sen på pojkavdelningen så det var på tiden med ett par nya om man säger så.

Nu blir det soffan, några minimunkar och nåt trevligt att titta på. För att jag ska hålla mig vaken så måste det nog bli nåt med nån heting att glo på. Hmmm... Väldigt hunksugen är jag!

Inga kommentarer: