2008-12-24

Dan före dopparedan!

Jag som trodde jag hade ont i ryggen igår... jo men tjenare. Natten var ingen höjdare. Vaknade väl varenda gång jag ändrade sovställning typ. Och när Lea krafsade på garderobsdörren och sen när hon ville ut. Men jag tog mig till jobbet allafall. Men det var utan konkurrens den värsta jobbdagen på länge. Rysligt mycket folk och jag hade bara en halv fungerande överkropp. Smärtan går ju ut i vänsterarmen t.o.m idag. Och bara för att jag haft så ont så har jag känt mig fumlig och nästan lite på pickalurven stundvis. Tappat grejer på golvet hela tiden, säkert enbart för att det gjort som ondast när jag böjt mig ner. Skrattat har jag heller inte kunnat gjort utan att ha vridit mig i plågor.

Glädjande nog slutade vi 16:00 idag. LYX! Sofie och jag skulle fixa sista julklappen men det gick sådär... Sen var vi till farmor och fikade och hem till mig för att utfodra kissekatten och hämta julklappar och doningar. Sen till slutstationen: Hans-Jons. Spelat Bingolotto och tro det eller ej så vann jag hundra kronor! Eftersom jag inte har tur i kärlek så får jag väl lov till att räkna det som tur i spel då.

Hoppas på att jag kommer sova gott inatt, även om sängen inte är den bästa här hos päronen. Tänk att det är julafton i morgon... knasigt ändå.

Inga kommentarer: