2008-12-20

Julpyssel

Ligger faktiskt i sängen och bloggar nu, det händer inte så ofta faktiskt.
Idag har jag haft en riktig pysseldag! Jag gillar ju inte så värst mycket att pyssla egentligen men det gick oväntat bra. Gjorde två julklappar, men den ena måste jag göra om en del i morgon för jag var lite klantig i ett "moment", sen tillverkade jag ett julkort också har jag gjort julgodis. Gjorde marsipanbollar som jag doppade i choklad och det blev så mycket smält choklad över som jag tyckte var dumt att slänga så jag tömde ner en hel hög med minimashmallows och rörde om. Klickade upp det sen i små högar. Gott gott!

Började slå in julklappar igår jag! Det tycker jag om! Slog in fem paket tror jag, hade 18 rullar julpapper att välja på, eller 17 eftersom en sort var dublett... Vet inte riktigt om det är normalt eller inte? Kommer ju ha fler julklappar att slå in på måndag och tisdag och det är ju ingen risk att det tar slut allafall;-)

1 kommentar:

Svorsken sa...

Ær ju kul å ha olika papper på klapparna til folk å,Jag sjælv hadde 2 å vælga mellan,men fikk en del slått in i butikk også så det ær lit olika på.
men om det eller 17 ær normalt ær vel opp til var å en:)

En dag til hjemresa før meg å lillasyster nå,woho:)